marți, 7 octombrie 2014


Eu sunt Simina, o tânără bloggeriță care a creat Simina's Books în octombrie 2014. De atunci, scriu aici despre cărțile care îmi plac, despre pasiunile mele și despre lucrurile care mă fac fericită.

Iubesc să citesc, iar în afară de această pasiune pe care o am nici eu nu știu de câți ani, îmi mai plac fotografia, muzica, istoria și limbile străine. Colecționez semne de carte, cărți (evident!), timbre, fotografii vechi și plușuri, figurine, jucării (o mare parte din mine e încă scufundată în apa fermecată a copilăriei, se pare).

Sunt multe lucruri care îmi plac (sau care îmi displac). Oricât de serioasă aș încerca să fiu, nu vreau să devin morocănoasă sau să uit de lucrurile mici și frumoase care mă fac fericită. Voi iubi mereu ceaiul, apa cu lămâie, desenele animate, cărțile pentru copii, jocurile și zbenguielile. Poate ai observat deja că avem multe în comun, chiar în afară de pasiunea pentru cărți, sau poate ai remarcat faptul că suntem foarte diferiți. Oricum ar fi, eu sunt mereu în căutare de noi prieteni și, dacă împărtășești și tu iubirea pentru cărți sau ești dispus să intri în lumea lor magică, blogul meu e doar o simplă poartă pe sub care trec mereu ca să-mi fac noi prieteni și să vorbesc oricui vrea să asculte (sau să citească) despre cărțile pe care le citesc. Și, uneori, alte lucruri care au legătură cu mine. :)

Ne citim! :)

4 comentarii: